Ny bil!

Igår ringde min mamma och berättade att hon och pappa har köpt en ny bil!
Min mammas Renault Clio är 2,5 år och pappas nya Renault Megane är 1,5 år snart, och den har dragkrok. Nu när jag köpt häst så tycker dom att vi behöver en ny, starkare bil med fyrhjulsdrift till vintern så de har köpt en ny vit Volkswagen Tiguan track&field årsmodell 2013, 160hk med 4motion, dragpaket (med backkamera), komfortpaket och wifi i bilen!

Tror att jag har världens bästa föräldrar! Jag kommer då få mammas Clio, så säljer vi bilen jag har nu. Kan man ha bättre föräldrar? Älskar er!



Kommentarer
madeleine mattsson säger:

Vilka toppen föräldrar du har! Kalas fin bil, sån vill jag också ha! :)

2012-08-21 | 23:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback