Mattes

Idag kom äntligen min Mattes pad från Skara Hästsport! De hade även skickat med en liten present som plåster på såren; Ett protector schabrak med deras logga på i brunt, blev så glad! De vet hur man ska få sina kunder att komma tillbaka, hehe. Kul överraskning och jag har ju ett protector i blått som jag är nöjd med, kul!

Idag red jag i värmen och fokuserade på en låg och rund form, F var väldigt pigg så han låg på lite men travlängningarna blev riktigt schwungiga så det var ett härligt ridpass!

Nästa vecka kommer en hästmassör ut och skämmer bort F lite. Hon jobbar på mammas jobb och mamma tyckte hon lät vettig; och tar i ordentligt när hon masserar. Kan få lite tips då också hur jag ska jobba upp hans högersida-höger bak, förutom det jag redan gör. Försöker rida honom på tre spår för att få in bakbenen ordentligt under honom, i volter och på rakt spår men hoppas hon kan ge lite tips på övningar!
Och att F njuter ordentligt av lite spa treatment.

Här är min fina kille idag!


Kommentarer
Siri säger:

Vad heter hon och hur mycket kostar det? Bullen sa att han ville ha massage och jag ba aja, fine whatever.

2012-08-17 | 00:09:22
Bloggadress: http://lamints.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback