Känslan

Idag kom bästa hovslagaren och skodde om mitt flygplan så att han är fit for fight till helgen. Skodde med 10mm skor fram och de specialsvetsade skorna, 10mm bak.

Älskar när hästen är nyskodd och inoljad, ser så fräscht och härligt ut!
Förstörde den känslan lite direkt efter, F har vila idag så jag skrittade ut i 40 min och klättrade över berget. Vill inte att han ska stå helt på sin vilodag, han var väldigt pigg och glad idag så det var bra att han fick röra på sig lite!
Eftersom jag klättrade så fegade jag ner de ny stylade hovarna så han fick sköljas av sen och penslade på med lite ny olja!

Imorn ska vi värma upp ute och sen hjälper en kompis mig lite på banan när vi ska hoppa. Vill ha några högre språng i kroppen inför helgen.

På måndag är det träningspremiär för oss! Igår jobbade jag och kunde inte vara med, men nu är det bestämt att Pontus Westergren kommer till oss och tränar oss i stallet varje måndag! Super för mig för då kanske jag kan vara med lite oftare!
Lär ju känna mig sämst och som en riktig nybörjare när jag inte har tränat för en tränare på några år men det är väll det man ska åtgärda hehe.

Plutt idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback