Hoppning

Igår hoppade jag och min teddybjörn. Jag hade lite problem att hitta avstånd på en linje men tillslut höjde vi upp sista hindret och då började Freddie skutta lite, hindret låg på 1.30m ungefär.

Kändes väldigt bra inför lördag, jag är taggad! Även om jag är en riktig tävlingsmänniska så ser jag bara att vi lägger alla de här första tävlingarna på rutinkontot, går det bra är det självklart jätteroligt och det är ju det jag tänker rida efter också.

Idag red vi ut med skritt och trav och klättring, skönt för honom att sträcka ut lite men ändå bara få jogga av sig träningsvärken han hade idag.

Lite bilder på min underbaring

<3
ily


Kommentarer
Siri säger:

Finisar <3

2012-08-30 | 23:15:21
Bloggadress: http://lamints.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback