Cashflow...

... är precis vad jag behöver just nu.
Tävlingarna drar igång och jag behöver nya kläder. Kan tyvärr inte säga detsamma om Freddie - han har i princip bara nya grejer så han får chilla lite på sina klädbeställningar hos matte.
 
Det finns lite saker jag behöver när hösten kommer. En ny kavaj är ett måste, just nu har jag en svart Jacson som ser ut som stryk och har fått byta ut nästan alla knappar. Vill ha en marinblå, favoritfärgen!
Sen vill jag gärna ha ett par nya ridbyxor, även dem från Animo. Älskar dem jag har nu och kommer aldrig gilla något annat märke lika mycket. Deras supergrip system vid knäna är oslagbar. Plus att deras byxor är snygga och sjukt sköna.
Sen när det blir lite kallare ska jag inhandla en fleecetröja från Kingsland, kommer att användas flitigt när hösten kommer!
 
Ber om ursäkt för mitt vackra paint-kollage hehe.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback