Första inlägget...

... och hur ska jag börja?
Den här sidan är som sagt långt ifrån färdig, design ska upp men ska först ragga på mitt data-genius till broder så att han kan kirra det.
HUR som...
Jag är på jakt efter min första hopphäst. Har ridit sedan jag var 7, på ridskola, jobbat som lärling, varit medryttare samt foderhästar. Nu efter några års brejk i brist på pony att rida så hjälper jag till och rider en f.d. dressyrhäst några dagar i veckan.
Nu är äntligen tiden rätt för mig att skaffa egen häst och jag är så peppad!
Det jag söker är en lovande unghäst med hög mkh som är trevlig och positiv i huvudet.
Så... thats 'nuf for me today!
Välkomna tillbaka när sidan ser mer spejsad ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback