Blablablaaablablubb

Åh känns segt just nu. Är en liten transportsträcka med två tävlingsfria helger innan vi åker till Rimbo den 16 för två klasser. Sen åker jag till runsten den 20 april och hoppar också. Borde vara ganska safe, de har öppnat idag efter kvarkan.
Sen var min plan att bland annat åka till Mälarhöjden och börja utesäsongen där, men det kommer att ändras.
Jag och Freddan ska åka med kompisar på meeting i Högbo den 9-12 maj! Linda i mitt stall har en hopphäst som heter Bikkel och eftersom Linda är gravid och inte hoppar kommer hennes lillasyster Fia tävla Bicke i Högbo, och sin egna häst Ella. Kommer köra Freddan till deras gård den 8/5, på onsdagen för att därifrån åka vidare med dem, Freddan ska få åka i deras fina 5- hästars lastbil med bodel. Jag ska bo med Linda och hennes kille Denny i husvagnen som åker med upp. Vi har bestämt att det ska vara sjukt varmt, fint väder och vi ska grilla och dricka vin på kvällarna. Ser verkligen fram emot den tävlingen!
Tre dagars tävling där vi första dagen ska starta regional 110+120 och sen är det nationellt 120 resten av dagarna. Sjukt nice att bo på tävlingsplatsen, vi kan kolla på duktiga ryttare (och hästar), fixa och gå med hästarna när som och bara vara allmänt nördiga.
Hoppas också att bästa Sofie kanske kan haka på! Värsta dream teamet vi hade blivit då!

Idag fick Freddan nya skor och äntligen åkte dom där jobbiga snösulorna av!
Efteråt joggade jag Freddie ute, han blir inte öm när han är nyskodd men ville ändå ta det lite lugnt. Superpigg som vanligt ute, efter första galoppen var han så himla fin! Men det är han å andra sidan nästan alltid.

Till helgen hoppas jag på att kanske kunna åka till SRK med Sofie och hoppa, och på söndag fyller jag 24 år!
Vet att jag kommer få asgrymma presenter, ska bli mysigt med middag hemma med familjen. Vissa presenter har jag iofs redan fått, hehe.

Nu ska jag dejta sängen.
Så länge får ni lite pics från instagram den senaste tiden - heter klra där!


Kommentarer
Stina säger:

Tänkte precis gå in och dödshota dig pga dålig uppdatering, good for you att du hade plinkat ner några rader! Aviz på Högbo, vill också.

2013-04-05 | 14:27:52
Bloggadress: http://stinaagnas.blogg.se
Emmie säger:

kanske ses där då, vi ska väl säkert dit, är så nära =)

2013-04-09 | 06:38:48
Bloggadress: http://lsgroom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback